fredag 8 augusti 2008

Småpoliser

Linda skriver om sin lillpolis hemma. Här finns det en också. Eller om jag ska kalla henne lillkörlärare;
"Det är bara 50 här"
"Man måste stanna här faktiskt"
"Varför gör du så där för?"
"Får man köra här eller?"
"Kolla var du åker"
"Vad håller du på med?"
"Vad fort du kör"
"BROMSA"
"Jag blir fan rädd att åka med dig"

Aldrig någonsin har det klagats på min körning förut av ungarna. Men nu sitter hon brevid mig och klagar på så gott som allt.

Men det värsta är hur hon låter när hon själv kör:
"Hur i helvete körde den där gubben?"
"Stanna där din jäkel"
"Kolla vilken idiot"
Med mera med mera men jag känner att jag inte ska skriva det här. Det är för grovt till och med för min blogg.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

HaHa.. rara små barnen :o)

Anonym sa...

Ja man undrar vem hon är lik,.. ha ha ha haaaaa.