måndag 18 augusti 2008

Första jobbdagen.

Första jobbdagen efter semestern har varit helt okej men jag är så himlans trött bara. Sov dåligt i natt för jag var rädd att försova mig tror jag. Efter jag jobbat en timme så kändes det inte som att jag varit ledig i 4 hela veckor. Hade glömt PLUnumret på rotselleri men visste PLU'n på krondill. Väldigt konstigt. Krondill säljer vi ju bara på sensommaren så hur det satt i skallen kan man ju undra. Var rätt så kul att komma tillbaka när väldigt många kunder hälsade mig så jättemycket tillbaka och så talade dom om att dom saknat mig så mycket. Sånt värmer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så klart att dom har saknat dig. Du är ju världens BÄSTA kassörska! näst efter MIG ;) *hihi* Kan ju trösta dig med att jag redan har hunnit jobba fem veckor. Kramen från Domus