onsdag 27 augusti 2008

Jag gjorde nästan en Angelica!

Igår i kassan så nös jag en ordentlig nys. Kände att den nog kom ut lite slem så jag kollade på ärmen men inget där. "Phu" tänkte jag eftersom det inte är så trevligt med slem/snor i armvecket. Så tittade jag upp på kunden och sa: "Oj, förlåt att jag nös" Han sa att det var nog bäst att jag torkade mig lite runt munnen. Jag hade en slemkråka på hakan. En rätt stor också till och med. Jag blev väldigt glad att det var just han som stod framför mig eftersom han faktiskt sa till och inte lät mig stå där i flera timmar med en slemgrej på hakan. Och så var det ju tur att det var en som jag känner för det var inte alls lika pinsamt. Men så kom det en totalt främmande tjej bakom och hon skrattade som 17. Det var mera pinsamt. Och ännu pinsammare var det när jag efter en massa timmar känner en kall slemgrej på bröstet på min tröja. Säkert det hon skrattade som 17 åt, det hade jag gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du är väl ändå för rolig du Malin.... var det min pappa som handlade då eller??
Ha det så bra