fredag 1 augusti 2008

118 100

Lovisa sa att man kunde skicka ett sms och fråga hur en människa är till 118 100. Så jag skickade in och undrade hur vi alla tre är(Hur är *hela namnet*)

Lovisa:"Lovisa är en 16 årig tjej som bor i Orsa. Hon fyller år i april och 118100 tror att hon är en social och förstående person som sällan blir arg och kan ta ansvar"

Evelin:"118100 tror att Evelin är en snäll och målinriktad 19-årig tjej från Orsa. På fritiden är hon väldigt aktiv bl.a. inom innebandy och ridning. Hon vill faktiskt göra lumpen."

Mig själv:"118100 tror att Malin är en glad och väldigt trevlig kvinna i sina bästa år, dvs 41, som är skitläcker och intellektuell. Hon gillar att bada och sola med en piggelin i handen. Malin har alltid velat bli magiker så hon kan trolla bort alla onödiga saker här i livet, tex måndagar och reklam. Ha en trevlig sommar."

Hur stämde det tycker ni? Vissa saker har dom ju lyckats träffa in precis, som det där att jag är glad och väldigt trevlig och skitläcker. Men resten vet jag inte...haha!

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Tycker allt stämmer bra. Särskilt det med trolleriet och Evvisens lumpen. Haha

LiNdA sa...

hahah.. kul gRej, fick ju lov prova jag med, men jag hamna i kö i deras populära tjänst :o)
jo meningen var väl att vi skulle bli flera, men de banga ur allihopa..

LiNdA sa...

haha.. riktigt bRa svar fick jag, ganska sjukt.. ska lägga in det på bloggen :o)