onsdag 13 augusti 2008

Har jag inga vänner alls längre?

Lite ledsamt är det att ingen vill att jag ska kunna sms's dom. Inte ett enda sms har jag fått med telefonnummer. Men då får ni väl skylla er själva om ni inte får några sms för jag kan faktiskt inte föra över dom från min gamla mobil, på sant. Jag bytte ju för att den faktiskt var trasig annars hade jag ju inte köpt nån ny om den funkat som jag skrev i ett inlägg förut. Eller också gör alla som Linda och antar att numret finns i den nya telefonen ändå, hur fan det nu skulle funka...Haha!

6 kommentarer:

LiNdA sa...

men jag skicka ju iaf ett mess.. å då fick du även mitt nr :o)
fast ja fanns ju redan med, haha

Anonym sa...

eftersom det va mitt fel att du fick lov att köpa ny telefon så är det väl lika bra att jag slutar sms:a till dig eller??? fniss

Anonym sa...

Va fan jävla gnäll,.. du svarar ju inte när man ringer,... =D

Anonym sa...

Näe du verkar inte ringa tillbaka och nu orkar jag inte vänta längre på att du skall ringa mig så nu går jag och lägger mig,..... =)

Anonym sa...

jaha minsann, du har nog inte hittat svarsknappen heller ;) jisses vad ni gnäller på varandra ;) men å andra sidan så kan jag inte förstå varför folk inte kan messa sitt telenummer till dig nu när din mobil faktiskt gick o dog? :o)

men brukar man inte automatiskt få folks mobilnummer när dom messar?? jaja.... värdsliga ting ;)

sv;¨
en pappa behöver inte alls betala bara 1273;-, det är ett schablonbelopp, som är fastställt där det i dom fall den ene föräldern inte betalar. Då går FK in o betalar och kräver sedan beloppet av föräldern.
Det finns en mängd andra saker att ta hänsyn till, hur mycket umgänge föräldern har, vilken lön, kostnader etc.

Har du inte sett länken som jag fick i en kommentar i min blogg?? den har jag suttit vid hela kvällen, läs där, så får du se att det inte är så enkelt att bara betala 1273 o sen se glad ut ;)

det finns listor där, på vad som ska ingå i underhållet, och vad som inte gör det, och det som inte gör det ska man i regel dela på. ;)
http://www.famratt.com/underhall.html

Läs och begrunda ;) det är vääldigt intressant

Anonym sa...

Har du bytt nummer???? Har jag missat det??? Har jag gjort bort mig nu igen,...??? Vaaa faaaannn =D