måndag 11 augusti 2008

Sony ericsson c902

Nu har jag beställt eller iallafall lagt undan en ny mobil. Det svider i mitt hjärta nästan. Ringde till Audio video i Mora och dom tar 300:- mera än telia själva gör. Känns bättre att köpa så man kan åka in om det blir nåt krångel. Mobilen kostar då 1395:- och så blir det abonnemang i 18 månader. Inte dyrt faktiskt tycker jag.

Jag frågade först om dom trodde att min söta mobil skulle torka upp men han trodde att det var kört eftersom ingen knapp har börjat funka än. Han sa att han inte kunde lova att den inte hoppar igång igen men han trodde knappast det och om den gör det så kan det hända att den ändå bara funkar i nån månad. Är inte den här mobilen lika bra som min gamla så gråter jag faktiskt. Trodde aldrig att jag någonsin skulle kunna tycka så mycket om en mobil faktiskt.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Skitsnygg, nu har du lika många pixlar som jag. Hurra!