lördag 30 augusti 2008

Inga linser

Nyss kliade jag mig i ögat och så tappade jag linsen. Tänkte först göra ren den men kom på att jag ändå ska byta i morgon. Så jag tog ut båda linserna. Och jag är blind utan dom känns det som. Letade reda på glasögonen och nu sitter jag här med dom på. Känns jättekonstigt och fel. Jag trodde väl aldrig att det skulle gå så fort att vänja sig av med mina kära glasögon. Jag irriterar mig på skalmarna och jag ser knäppt på nåt vis. Skelar gör jag ännu mera än med linserna. Ska bli intressant att se hur jag ser på nära håll sen. Tittar jag på korten ovanför så känner jag mest igen mig när jag inte har några glasögon på mig faktiskt. Konstigt hur man vänjer sig fort. Sen tycker jag att det är väldigt konstigt att jag bara tar kort på mig själv i mina jobbarkläder. Alltså är korten tagna när jag har jobbat (korten är som ni förstår och ser tagna olika tillfällen). Måste nog ta kort på mig själv nån gång när jag ska jobba och är nymålad och fixad i håret. Fast..jag hatar ju kort på mig själv så det här inlägget känns lite jobbigt faktiskt eftersom jag lägger ut hela 3 bilder på mig, Blää!

3 kommentarer:

Fru Tattoo sa...

Men jag tycker att du ser fin ut!
Det ser bäst ut med linser, du ser både yngre och rockigare ut

Anonym sa...

Det blev ju en helt ny Malin.:)

Anonym sa...

Jag tycker du ser annorlunda ut på alla kort :-) är det för att du inte har smink? Fina bilder iallafall. Kul att du äntligen lägger ut bilder på dig själv.