söndag 31 augusti 2008

Lite trötthetssvammel

Jag är så trött, så trött. Varför har jag ingen aning. Ska gå och lägga mig strax faktiskt. Ont i magen har jag också. Käkar ju järntabletter eftersom jag lämnade blod här om dagen, så min mage är inte som den ska. Och det är inte mitt bajs konsistens heller, alla som käkat järntablettskapslar vet vad jag menar. Men jag ska vara duktig och käka kapslarna den här gången har jag lovat. Har lovat att få i mig 10 stycken på 3 månader men ska faktiskt försöka få i mig hela 20 stycken. Nu är det bara 18 kvar..suck.

Inventerade på jobbet idag. Lovisa var med och det kändes bra. Hade nog blivit lite tråkigt utan henne. På slutet var vi ganska så trötta. Satt brevid Carro och Vera och räknade ostvikter. Lovisa och Vera försökte överrösta varandra medans jag och Carro räknade ihop vikterna. Idag var det Daniels sista dag också. Fan, det glömde jag. Han ska ju vara barnledig i 2,5 månader. Bra för honom och för hans familj, självklart, men jag kommer att sakna honom. Jag gillar människor som är positiva och inte ser ner på människor och som har humor. Så alltså kommer jag att sakna Daniel. Måste kolla om dom har börjat att annonsera efter folk till DollarStore också. Hoppas jag inte har missat det. Jag saknar väldigt tiden då jag städade på FMM just nu. Och ändå är jag inte deppig men jag är just ju väldigt matt på vissa saker. Jag trivdes på FMM hela tiden, även i början trots en viss människa. Och så trivdes jag ännu mera när Martin började att städa ihop med mig. Gud va vi skrattade och hade kul. Sen när Martin övergav mig och flyttade ner till Småland igen så började ju min bästa Helena. Och alla vet ju hur bra jag trivdes då. Jag trivdes även väldigt bra på WIBE också fast jag städade själv där i verkstaden men det funkade för att där var jobbarna lika trevliga och snälla och rara som på FMM. Men tänk vilken fördel va, att få jobba ihop med den man varit bästis med i 25 år! Men sån tur har ju sällan folk. Men alla skulle få prova på hur bra det faktiskt är. Fast jag ska ju få jobba med min bästa Carina sen i framtiden när vi vinner pengar. Då ska vi köpa oss ett pensionat och driva det ihop. Det ska bli jättekul! Men jag kan rekomendera städjobb väldigt mycket faktiskt. Iallafall på verkstäder där det är mycket karlar som jobbar. Mycket skratt och mycket feedback, man var verkligen uppskattad. Gjorde man nåt fel så talade dom om det och gjorde man ett bra jobb så fick man höra det.

Satte i nya linser idag också. Det kändes lite konstigt att spela spel på mobilen med båda ögonen. Men skelade faktiskt rätt så duktigt trots jag var utan styrka. Konstigt var det att vakna i morse och allt var suddigt Haha!

Snälla Olle bytte mitt avgassystem idag. Tack så jättemycket min snälla storebror!

1 kommentar:

LiNdA sa...

fast Daniel kommer ju att jobba helgerna med oss iaf :o)