lördag 16 augusti 2008

Dagen idag

Åkte till Björnparken med pappa och mamma och Nisse.

Långt där nere ser ni jättebjörnarna.

Tigern kom ut och gick ett varv framför oss och sen försvann han totalt.

Nisse och Tigern blev väldiga polare.

Pappa lekte varg och Nisse asgarvar.

Och sen ville Nisse också leka men hon ville hellre vara en järv.

Vi dragkampade lite också.

Mamma och pappa var som dvärgar om man jämför med Peter den store.

Rödluvan och mormor hittade vi också.
Jag tycker mormor har läskiga händer faktiskt.

Lodjuren var nog allra sötast.

Pappa försökte släppa ut jättebjörnarna.


På vägen hem lyckades vi åka vilse och hamnade i Näckådalen nästan. Jag lovade att dom fick käka upp mig om jag skulle dö först. Nisse sminkade sig så hon skulle bli ett vackert lik. Mamma tjatade om att det inte fanns några vägskyltar och pappa, han körde 110 km/h på en okänd grusväg.



Sen käkade vi kräftor i Månsta på kvällen. Den här gången fick jag vitlöksost och bröd och inlagda vitlökar och cola till. Mycket bättre än då jag käkade själv för några veckor sen.

1 kommentar:

LiNdA sa...

ni ser ut å haft en bra dag iaf.. å ni fick se typ alla djuren.. jag har bara sett björnarna, de andra jävlarna har hållit sig undan totalt då vi vart upp :o/