fredag 1 augusti 2008

Analys av natten

En gubbe som förföljer mig och försöker ta mina ungar och min katt. Jag springer och han dyker upp, jag kör bil och han dyker upp. Han är hemsk och jag är livrädd.

Ja, det var min dröm i natt. Jag vaknade och var skiträdd. Jag drömmer ytterst sällan mardrömmar. Det är högst nån gång per år. Så varför jag gjorde det i natt vet jag inte alls. Jag kan inte ens analysera det själv det minsta. Det här får jag fram om jag söker på nätet:
"JAGAD: Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.
FLY: en dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna."

Ja, jag är väl stressad då, fast det är semester och jag tycker att jag är lugn. Jag vet ju inte om jag lyckades att fly för jag vaknade och var livrädd.

1 kommentar:

dentatuerademamman.com sa...

Eller så är det att det är så förskräckligt varmt som gör att du råkade vakna mitt i drömmen och kommer i håg vad du drömt....