torsdag 21 augusti 2008

Jag var iallafall inte helt naken

Jag går ju liksom alltid väldigt avklädd här hemma. Jag har väl inte tänkt att det syns speciellt bra genom fönsterrutorna. Har faktiskt trott att dom blänker bort insynen. Nyss satt Wilma och kollade på nåt utanför. Jag gick dit och kollade ut också. När jag kollade ut så såg jag en bil som stod igång och så såg jag längre bort att två killar och samma stund som jag ser dom så vänder sig den ena killen och kolla upp på mig. Den andra kollade redan tydligen. Som tur va så hade jag iallafall BH på mig den här gången. Så jag kastar mig till Lovisas säng. Och då såg det ju ännu konstigare ut, hade jag stått kvar så hade dom kanske trott att jag inte brydde mig. Hade jag varit brun och smal så hade det inte gjort så mycket om jag stod i BH i fönstret. Men nu kanske dom ringer till naturvårdverket och säger att en vitval strandat i en lägenhet vid sjön. Och....jag bor ju på en liten ort så det lär ju sprida sig rätt fort. Jag kommer aldrig att erkänna att det är jag som är vitvalen. Inte ens när räddningsaktionen "Hjälp alla vitvalar" kommer....

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Dåre!!!

Anonym sa...

fniss , den va bra!!