torsdag 7 augusti 2008

"Har du semester eller?"

Jag har ju inte visat mig speciellt mycket nere på byn på min semester. Vi har mest handlat i Mora och så. Dom få gångerna som jag visat mig nere på byn så har det kommit kunder och frågat om jag har semester eller vart 17 jag tagit vägen. Och nu har dom börjat så när vi är i Mora också. Tydligen så är jag saknad av kunderna och det värmer bra i hjärtat faktiskt. Tanter som kommer och kramar om en och frågar om jag har det skönt på semestern, gubbarna som käftar och säger att jag har haft tillräckligt lång semester nu och att det är fan dags att börja jobba igen. Jag gillar dom. Jag gillar verkligen mina kunder. Den feedback som dom ger betyder otroligt mycket för mig. Mera än dom någonsin kan tro. Tänk och jobba på ett kontor och aldrig få höra dom sakerna som man får höra som kassörska.

Puss alla mina söta kunder!

1 kommentar:

LiNdA sa...

jo kunderna kan verkligen få en att må bra vissa dagar :o)