tisdag 12 augusti 2008

Nu är jag kontaktbar igen

Nu har jag min mobil. Den ligger på laddning. Än så länge så känns den lite konstig. Men det fixar sig nog. När jag skulle föra över alla mina kontakter till simkortet så gick det inte. För vissa knappar funkar ju inte på min förra mobil. Så nu har jag fått vissa kontakter av mina ungar. Den som vill får jättegärna skicka sina nummer till mig för nu finns inte alla tror jag. Fast jag skrev av rätt många men har säkert missat flera...

Jag har iallafall fått sms från Evelin och det funkade och så har jag skrivit till min chef och fått svar. När mamma ringde så började en ballerina dansa i min skärm! Jag blev så paff så jag inte visste hur man svarade..haha!

Men alltså gott folk, nu har jag en mobil igen :)

Mitt nummer är föresten 070-661 71 xx

Inga kommentarer: