onsdag 11 mars 2009

Stress

Mladen gick hem 18.30. Kvar blev Ingalill och jag. Jag var i frysen och skulle fixa brödvagnen. Ingalill ringde på kassahjälp. Jag blev stoppad på vägen till kassan av en kund som ville veta lite om DHL-paket. Så kunde och jag gick in på lagret igen medans jag talade om i apparaten för Ingalill att jag snart skulle komma. När vi var klara så stack jag mot kassa igen. Blev stoppad av ny kund som ville ha köttfärs. Malde köttfärs och Ingalillan ringde igen på kassahjälp. Talade återigen om att jag inte kunde komma direkt. Kunden ville ha ca 800 gram. Han fick 824 gram. Jag är så bäst alltså. Rusade mot kassan men blev stoppad av paketkunden som ville veta lite mera ändå. Hon fick veta lite mera och så drog jag snabbt ner till Ingalill som hade hur mycket folk som helst. När folket var slut så gjorde jag klart brödvagnen. Liiite rörigt blev det Haha!

Inga kommentarer: