torsdag 5 mars 2009

Morgon igen

Idagen igår gick mycket bättre än jag trodde på morgonen. Men den var seg. När klockan var 19 skulle jag ner till kassan för att byta av Kenneth. Men klockan var inte 19 utan 18. Jag blev väldigt besviken när jag såg det. Men tiden gick rätt så snabbt ändå på slutet, ändå var det rätt lite folk för alla var ju hemma och kollade på hockey. Kom hem och tvingade ut Wilma en sväng, som började halta. Jag fattar inte hur hon kan göra det är hon kommer ut. Visserligen så kryper hon ihop ibland när hon ser nåt läskigt. Kanske då benet hoppar ur led. Inne händer det ju så gott som aldrig. Så nu får hon vara inne tills hon själv vill ut. När jag kom in så gick jag ut på msn en jättesnabbis för att höra med Nisse hur dagen varit. Fast jag kom på sen att jag glömde fråga henne hur det var på jobbet. Men jag antar att det var bra.

Idag är jag skittrött och ska nu hoppa in i duschen och så käka frukost och sen till jobbet. Lovisa och dom har nån lärarledig dag. Dom har fått uppgifter från lärarna vad dom ska göra hemma. Får se om hon orkar, hon gick hem igår för hon var sjuk. Ursnuvig och ont i skallen och halsen och feber.

Inga kommentarer: