söndag 8 mars 2009

Snälla snälla snälla

Jag har upptäckt sista tiden att man tydligen måste gilla artisten Caroline av Ugglas. Säger man att man inte gör det så blir det rätt många påhopp. Men jag står för att jag inte gillar henne på scenen och jag gillar inte hennes musik och inte sättet hon framför dom på. Men om andra gillar henne så får dom göra det. Precis faktiskt lika mycket som jag har rätt att inte gilla henne.

Det beror på att man faktiskt har olika smak helt enkelt. Och alla måste få ha sin egna smak. Och bara för att man inte tycker lika som alla andra så är man inte en sämre människa för det.

6 kommentarer:

nisse sa...

Hahaha nerdis.

Jo, man är en mycket sämre människa för man inte gillar henne. Vad är väl att utföra våldtäkter och skjuta människor mot det?

Om du säger att du INTE gillar henne, måste ju folk få säga ATT de gillar henne. :D

Trullexa sa...

Jo, jag gillar henne på nåt konstigt vis. Hon har absolut sin egna stil å sånt gillar jag, för varför ska man vara som alla andra. Sen att hon om hon passar i melodifestivalen (finalen) är ju en annan femma. Smaken är som baken, delad. Kram

Anonym sa...

Fan jag tycker hon e skit skön och ingen Svenska kan tolka Janis Joplin som henne,.... Hon e helt enkelt bäst =)

Kanelbullen sa...

Instämmer i föregående skrivare. Jag har alltid gillat henne. Skitskön.

Puss!

LiNdA sa...

jag är oxå med i gilla Ugglas kören..

Anonym sa...

Jag hatar att Anette fått den på huvudet och sjunger "snälla snälla snälla" hela tiden.... för då får även jag den på huvudet. Snälla snälla snälla Anette sluuuuta! HA ha ha ha ha