torsdag 5 mars 2009

Oj oj

Idag har jag varit fruktansvärt trött på jobbet. Jag har slagit in fel på kassan. Jag har vänt på siffrorna och sagt fel summa. Jag har kallat folk för fel namn. Jag har sullat till det mesta. Dessutom så kommer Barbro med telefonen och ger den till mig när jag står i kassan och säger att jag ska beställa bröd från Rättviksbagaren. Jag har aldrig någonsin gjort det. Dessutom så är det fredag i morgon. Hade jag tänkt lite så hade jag sagt åt dom att ringa efter ett tag men jag fick lite smått panik. Så i morgon kommer det lite bröd och lite semlor. Men jag får trösta mig med att allt kommer att gå åt och inget kommer att behövas kastas bort.

4 kommentarer:

LiNdA sa...

hahah..
jag hoppas att dagen idag blir bättre, är ju faktiskt jag som ska stänga med dig..

LiNdA sa...

jo absolut..
haha..
klant hålla reda på klant.. :o)

LiNdA sa...

hahaha.. men bara jag som behöver en jävla massa hjälp..

LiNdA sa...

ja MAlin.. det låter jättebra :o) ha ha