tisdag 13 maj 2008

Varför har jag inte aparmar?

Att bygga ihop två ramar med måtten 250+220+142+145 cm när man har korta armar är verkligen inte lätt. Och mitt i allt byggande så trillar ena glaset ur glasögat. Men det var ändå en väldigt enkel grej om man jämför när man ska få ut dom stora ramarna på balkongen och armarna inte räcker till. Jag har stått ute på balkongen och asgarvat för mig själv. Jag har lyft med händerna och fötterna över krukor och stolar och pallar och skit. Ja, för jag är lik min pappa. Jag städade inte och jag flyttade inte in alla sakerna innan. Sånt är bara onödigt.

MEN jag fixade att få ramarna på plats. Nätet ska jag fixa senare. Jag måste diska innan. Det har jag bestämt. Annars går hela dagen åt att bygga på innätningen och allt som är tråkigt inne glöms bort tills sen.

Åt höger

Åt vänster

Inga kommentarer: