söndag 11 maj 2008

Ja, jag vet ,så tråkigt men jag har rätt tråkigt också

ALLMÄNT...
Namn: Malinakrocko
Piercingar: Gamla hål i öronen som vägrar växa igen, räknas dom tro?
Tatueringar: Nej
Längd: 153.5 cm
Skostorlek: 34-36
Hårfärg: Mörkblond
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, men det finns andra ställen jag skulle kunna tänka mig att bo på
Tänker du på självmord: Inte för egendel.
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, näää
Vilket shampoo använder du: Det vi har i duschen
Vilken parfym använder du: Brukar stjäla lite av Lovisa's gröna date ibland
Vad är du rädd för: Ganska mycket ärligt talat
Gillar du att tvätta: Nej, verkligen inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej, men ska egentligen inte säga det för jag har aldrig provat

SENASTE...
Film du hyrde: Ingen aning. Det var jättelängesen.
Film du köpte: Det var nån till Lovisa tror jag.
Låten du lyssnade på: Bröllopsdag - Perssons Pack
Låten du hade på hjärnan: O Fortuna(var för Team Cans sjöng den igår)
Låten du laddade ner: Oj, det var så längesen
Personen du ringde: Olle
TV program du tittade på: Var nog körslaget igår
Personen du tänkte på: Carina

FAVORIT...
Mat: Tror inget kan slå spagetti och bacon och rödlök och ketchup och svartpeppar
Låt: Finns så många
Sak att göra: Roliga saker med mina ungar
Sport: Hmmm...vad kan det vara då?
Dryck: Vatten
Kläder: Ful t-shirt och ful-brallor
Film: Kan aldrig tröttna på "Om en pojke"
Bil: Min älskade volvo

ANTAL...
Gånger du varit kär: Inte många
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger, senast var nog när älskade Bärta dog.
Hjärtan brustit på grund av dej: Det är nog inga hoppas jag. Om jag inte varit elak utan att veta om det. Sorry alla isåfall.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Flera gånger faktiskt
Ärr du har på kroppen: Oj, det är många. Har ju både haft katter och en kanin och så har jag en förmåga att göra illa mig.

SENASTE...
Bok du läste: Brustna hjärtans café - Lolly Winston
Personen du fick mail av: Min pappa
Personen du fick brev av: Evelin tror jag
Personen du fick sms av: Evelin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Diska och handlat och målat och åkt bil och käkat mat och legat för länge.
Var det kul: Måla var kul först.
Hur tidigt stiger du upp: Stiger upp är olika men vaknar oftast runt 7
Gillar du att slåss:
Vad ska du göra ikväll: Ska snart gå ut med min lilla katt.

Är du seriös: Ja, det tror jag nog
Vad är du allergisk mot: Kivi och fishermans friend och yesdiskmedel, får kli i högerörat av alltihopa.
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Ja
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: GilmoreGirls och Vänner går ju alltid att kolla på.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror ju på vad man ska ha det på
Gillar du ketchup: Jaaa, på det som jag vill ha ketchup på.
Är du glad nu: Ja, det tycker jag.
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Helst inte alls
Stockholm är: En fin stad
Göteborg är: en stad som jag inte varit i sen jag var liten
Kan du sjunga: Kan, kan jag väl, men inte så jättebra och någon vidare sångröst har jag inte
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: Kina skulle jag faktiskt vilja åka till och så till Irland.
Ska bli skoj: När Helena jag och åker till Stockholm i juni
Ska inte bli skoj: Finns nog en del
Sparar till: Pensinssparar haha
Väntar på: Semestern
Pålägg som gäller: Prästost
Dagens dryck: Alltid vatten

Inga kommentarer: