onsdag 28 maj 2008

Idag

Åh, va jag har njutit dom här två dagarna som jag varit ledig. Mest slöat hela tiden men även fixat en del ärenden. Kan ju säga att jag inte alls har någon lust att jobba resten av veckan och i helgen är det dessutom sommarpremiär för att ha öppet till klockan 20.00. Lite jobbigt innan man kommer in i det. Men va 17, det ger mera pengar iallafall.

Var in på Synsam och fick mina glasögon fixade och en bekant värld öppnade sig igen. Snacka om att jag måste ha satt glaset totalt fel för i dag är jag inte alls trött i mitt högeröga. Och jag har även tänkt över det här beslutet med linser och det känns väldigt bra nu. Längtar tills kollen är klar så jag vet om det funkar eller inte.

Inatt ska vi ha fönstret till balkongen öppet så Wilma kan hoppa in och ut som hon vill. Tror faktiskt att hon kommer att sova hos mig som vanligt ändå. Men hon älskar verkligen sin balkong. Idag hade Lovisa legat och solat på ett täcke. Efter några timmar hittade vi inte Wilma. Då hade hon krypit in under täcket och sov som en liten gris.

Inga kommentarer: