måndag 5 maj 2008

Så tycker jag

Eftersom att "anonym" verkar tro att jag menar att barnet skulle ha tänkt mera så skriver jag här att jag naturligtvis inte menade så. Men jag tycker att föräldern som filmade ungen skulle ha stoppat det hela. Låta sitt 4åriga barn gå till ett vilt djur medans man själv filmar, då tycker jag inte att man tänkte speciellt långt. Och det står jag faktiskt för. Och jag tycker som Maggisen att man tutar i ungarna från det att dom är små att ALDRIG gå fram till djur som dom inte känner. Och jag vet att det inte hjälper många gånger vad man säger men filma det hela...nää.


Uppdaterat: Märker att det faktiskt är flera än jag som tycker lika som mig.

3 kommentarer:

dentatuerademamman.com sa...

Ha ha ha jag läste vad den där anonyma hade skrivit hos dig! Vad var det för jäkla surskalle?
Det är väl självklart att barn eller vuxna inte ska gå fram okända och särskilt vilda djur. Men att pappan filmade var helt gaaaaalet! jag började skratta när jag hörd den här historien på radion.
Pappan var i det här fallet inte riktigt smart!!!

Anonym sa...

HA HA HA vad jag skrattade när jag såg filmen... konstigt att inte pappan överfölls eftersom hans huvud var av bäverns kännemärke... jäkla träskalle! Nää att släppa fram sin 4 åriga dotter till ett vilt djur var nog det dummaste han kunde göra. Jag skulle skämmas att sedan kontakta pressen och ge ut filmen. Som alla sagt ska man behandla alla djur som vilda. Har sett ankor & änder tugga i sig grodor med mord i blicken som annars är så söta... Vafan till och med larver försvarar sig juh, då är det ju konstigt om bävern skulle titta med rådjusögon och lyfta på hakan för att bli killad. Nu när jag tänker på det så borde någon anmäla träskallen, men då kommer väl socialen och tar barnet för dom brukar vara snabba och ta "fel" barn, så nää det ska man nog inte. LÄNGE LEVE TRÄ! MVH Bäverfronten

Anonym sa...

Hahaha. Vad "Anonym" verkar öppna käften utan att tänka efter. Damn! Klantig pappa är vad det är, och såklart förstod jag och många med mig (förutom "Anonym") att du menade honom o inte ungen.