fredag 9 maj 2008

Ont i magen

Idag på jobbet så satt Carro och Kicki och läste aftonbladet. Kicki sa att hon inte kunde fatta hur folk kunde tjafsa om den omtalade begravningen som ska sändas i svt. Att det är upp till föräldrarna hur dom vill. Jag sa då att jag faktiskt tycker att det känns fel. Kicki stirrade på mig och sa:"Tycker DU så? det trodde jag aldrig" Då fick jag ont i magen. Jag brukar ju faktiskt se saker från flera håll för det mesta. Sen hade jag ont i magen ett bra tag. Men nu har jag smält det hela och jag tycker fortfarande att det är fel. Eller man kan säga att jag själv aldrig någonsin hade gjort lika. Jag hade kunnat förstå det om svt hade ringt upp mamma och frågat och hon sagt ja. Men inte när hon själv ber om det. Men...alla är vi olika.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Malin om du fick välja mellan att se, Big Brother, Baren, Englas begravning, Robinson, vilken dokusåpa skulle du då välja?

Kanelbullen sa...

SVT borde sagt nej.

Anonym sa...

Jag såg lite i början av Englas begravning, det kändes inte konstigt utan det var hur vackert som helst.