söndag 18 maj 2008

Så synd om mig

Om man snubblar över ett paket som är en massa meter långt och nån decimeter högt och det ligger på ett stengolv, då kan man få blåmärken på knäna och på armen och på låret och ont i ryggen och uppe på högerfot. Det vet jag, för jag råkade ut för det igår. Det gjorde så ont så jag blev illamående till och med. Det har jag aldrig varit med om. Fick lov att gå in på toa och kolla mina knän, för det kändes som att det skulle vara meterstora sår på dom och att bloden bara väntade på att få forsa ut. Men det var klena skrapsår som knappt syntes. Men ont gjorde det och ont gör det idag också.

1 kommentar:

dentatuerademamman.com sa...

Hej där, jag är tillbaka ute i internet rymden efter dagar (veckor?) av pluggande och så en liten lätt förkylning på det. Nu kollar jag in de sidor som jag brukar besöka, japp jag är väl en vane människa :).
Shit, jobbigt att ramla sådär!Det är aldrig roligt att ramla.
Tvinga ungarna att blåsa på såren och passa upp på dig nu!