tisdag 25 september 2007

Överaskning nr 2 och asgarv


Fick en present idag oxå, Haha! På E-kontakt kan man anonymt skicka överaskningar till folk och ändå får man inte personens adress för E-kontakt fixar det. Så idag kom det hem en en sån här ask+whiskeypraliner. En väldigt liten sak som kostar 99:- + en frakt på 79:-. Jag höll på att skratta ihjäl mig och fick lov att ringa till Carina direkt. Jag vågade inte gå ut och kolla vem som skickat det helt själv. Det var nån som hette en yrketsgrupp+60. Men när jag skulle kolla vem det var så fanns inte personen! Troligtvis är det nån stackare som suttit i helgen och varit knall och skickat runt gåvor till folk. Jag undrar bara om han var född -60 eller om han är 60 år. Jag tror ju faktiskt mest på att han är 60 år faktiskt. Verkar ju vara dom som tycker att jag är en puma Hahahaha!

Sen har Lovisa och jag varit på nåt möte som dom hade på "Leif". Det är vissa utvalda och utlottade elever som har det svårt i skolan som ska få extra hjälp. Det var 6 ungar med föräldrar. Verkar faktiskt bra och seriöst. Synd bara att inte jag och Lovisa och Mattis och Mattis pappa Anders och Cia på vårdcentralen var lika seriösa. Vi skrattade totalt hela tiden. Det värsta var ju att dom andra faktiskt kunde skärpa sig lite...men det kunde inte jag och Lovisa och Mattis. Vi skrattade nästan hela tiden. Fan, att vi alltid ska skämma ut om genom att inte kunna hålla oss för skratt. Ändå hade jag varit så jäkla arg på Lovisa innan. Men så fort vi satt där och skulle vara seriösa och tysta så sket det sig. Men kul var det iaf...

4 kommentarer:

nisse sa...

Oooh. Vad roligt med en present!! Haha!

LiNdA sa...

presenter är ju alltid roligt att få :o)

å varför blir jag inte förvånad över dig å lovisa.. haha

Anonym sa...

Helre skratta ihjäl sig än att sitta o vara seriös resten av livet,.... ha ha ha haaaaaa =D

Kanelbullen sa...

Vilken tur att du inte köpte tjugo chokladkakor på IkEA som vissa andra. Jag menar att då hade du kanske varit trött på det nu. Hoppas att du njöt av den här i stället.
(jösses vad töttigt det där lät da)

Puss min unge!