onsdag 5 september 2007

Nu vet ni som undrar var jag är

Fick ett telefonsamtala idag från Robert Frisk. Han tackade för att jag varit med i våras och att dom verkligen hade gillat det jag gjorde. Men eftersom det inte finns personal i Mora längre så blir det lite svårt att spela in regelbundet. Men dom sparade mitt nummer och hoppades att få återkomma. Det kändes jätteskönt att få höra att dom gillade det jag gjort faktiskt.

Så eftersom han ringde så sa jag inget om att jag faktiskt hade tänkt att tacka nej till flera radiogrejer. Smart av mig va? För om dom ringer i vår igen eller så, så kanske jag har lust att göra lite mera.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Du är bra smart du.

Puss!

dentatuerademamman.com sa...

Kul att han ringde, sug åt dig av berömmet!!! Klart du ska göra mera radio om tilfället kommer,du har väl allt att vinna på det och inget att förlora? Tänk om du börjar en radio karriär!