lördag 8 september 2007

Inte jag...men...

Jag är långt ifrån en fiiiinlig människa man kan komma tror jag. Men ändå när jag går in på den här sidan så kan jag drömma om en dyr dyr lägenhet i Stockholm. Inte för att bo ständigt i heller. Jag skulle ju sakta självdö om jag skulle bo där men att ha en lägenhet där ungefär som folk har stugor här uppe. Så när jag blir så där snuskigt rik, då ska jag köpa mig en äckligt dyr lägenhet mitt i Stockholm. Och då ska jag åka dit när jag tycker att livet blir för tråkigt eller enformigt eller eländigt.

3 kommentarer:

LiNdA sa...

ja drömmer gör man ju alltid, om d mesta möjliga sakerna..
drömmarna är ju det närmsta man kan komma..
suck!
näe.. flera drömmar uppfyllda tack :o)

dentatuerademamman.com sa...

Bra förslag hörru, om Stockholmarna kan ha lyxiga sommarstugor i Dalarna så kan du ha en "semesterlägenhet" i centrala Stockholm. Du, det hade varit väldigt bra om man hade en sån lägenhet, men då skulle jag sälja den och bli miljonärska och kunna resa vart jag vill. Tänk att ärva en lägenhet mitt i city, fast mina släktingar håller sin runt Bollnäs och ingen riking finns i hela släkten. Fast vi är ganska glada i alla fall :)

Kanelbullen sa...

Jag följer med!
Puss!