onsdag 26 september 2007

Klockan är 8.03 och jag har hunnit en massa

Hade svårt att somna igår. Låg och löste korsord. Tror att jag somnade runt 1-1.30 nångång. 2.30 ringde Evelin från Bollnäs. Hon var jättesjuk. Ville hem. Funderade hur jag skulle få hem henne. Tänkte åka efter jobbet men då fick hon ju vara kvar så länge. Tänkte att pappa säkert kunde hämta henne på förmiddagen. Men eftersom jag ändå inte kunde somna om så klev jag upp och åkte iväg. Åkte 4.22 och var hemma igen 7.53. Då hade jag tankat och pratat med boendepersonalen och handlat på två olika mackar. Nu ska jag iväg och jobba. Och nu börjar jag verkligen bli trött. Och inte är jag själv helt frisk, men va fan, livet är ju inte bara roligt Haha!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Men hjärtat då.

Puss min unge!

LiNdA sa...

holy shit du..
men du är väl världens snällaste mamma..
å en trött Malin ska jag jobba med idag.. jippi :o) haha