måndag 3 september 2007

Lite till från mig

Vad jag menade med mitt inlägg förut om 'Ensam mamma söker' så menade jag att det hade faktiskt varit roligare om dom hade valt ut ovackra mammor i 35-45 års åldern med massa ungar. Mammor som faktiskt inte hittat rätt man i sitt liv på många år. För min del så är det inte lika roligt att kolla när ung skitsnygg singelmamma som har ungarna hos sin pappa lite då och då stå där och välja ut en man. Och när hon dessutom bara varit singel ett år. Hennes odds i verkliga livet är ju redan bättre än den ovackra mamman. Att hitta mannen i sitt liv alltså. För ingen kan ju säga att inte tjejerna i programmet ser väldigt bra ut.

OM nu nån tror att jag tycker så här bara för att jag är en ovacker singel mamma så är det inte därför. Jag själv hade aldrig ställt upp på ett sånt här program där man ska välja bort dom som inte passar. Många får ju inte ens en chans att visa sitt rätta jag lixom. Men visst fan ska jag kolla, för det är ju kul när man själv inte är den som blir bort vald.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Vadå ovacker. Du är ju jättesöt mitt lilla barn och dessutom väldigt trevlig och glad. (nästan jämt)
Puss på dig.

Anonym sa...

Skönheten ligger i betraktarens ögon!