måndag 3 september 2007

Knådning

Nu har jag tjoppat in en köttfärslimpa i ugnen. Kom på att det skulle vara gott när jag åkte från Furudal. Det gick bra där uppe. Men det gjorde ont den här gången tycker jag. Jag fick lov att tänka:
"Jag har fött barn. Jag klarar det här.
Jag har fött barn, jag klarar det här,
jagharföttbarnjagklarardethär"

Det var när han höll på på skuldrorna och nacken. När han kände på smalarmarna och hittade en öm punkt så frågade han om jag ville slå honom. Fick jag bara fram ett kort "Ja". Men han tyckte att allt såg bra ut och att det inte alls märktes att jag inte gjort övningarna nåt alls. Så jag har en rätt så frisk kropp verkar det som. Kanske är för att den är inbäddad så väl.

Linus ligger mest i sin säng och mår skit. Hon är trött som en get. Lilla stumpan, fattar inte varför hon alltid ska bli sjuk där uppe i norr.

Lovisa satte ihop en dator igår helt själv(nästan) och nu spelar hon Sim's för fullt. Hon bygger och bygger.

Inga kommentarer: