onsdag 22 augusti 2007

Höll på att köra åt skogen två ggr idag

Vaknade i morse halv sex. Mådde så dåligt så, gick upp och kissade och klämde i mig en ibumetin och la mig och läste. Sen var det bara att kliva upp.

Skjutsade Lovisa till skolan medans Evelin och jag åkte till Bollnäs. Det går så snabbt att åka dit nu. Den tråkigaste biten är mellan Alfta och Bollnäs. Jag bara hatar den biten och det har gjort att jag även hatar Alfta. Måste nog ta en sväng in i själva Alfta för att kanske se om det finns nåt bra där. Hade nog rätt bra med feber på uppresan för jag kände att jag höll på att somna några gånger i bilen. Inte bra alls!

I Bollnäs var allt som vanligt. Bäddade Evelins rum och skjutsade henne sen till skolan. Sen åkte jag till Dollarstore för att se om dom hade några billiga skålar till Wilma. Men det fanns inga. Sen åkte jag hem och hitom Furudal höll jag på att krocka med en älg. En stor jätteälg. Tror det var den största älg jag sett faktiskt. Hade jag inte fått sms från Carina och saktat ner så hade jag troligtvis kört rätt in i jätteälgen.

Så idag har jag klarat mig från att somna vid ratten och från att köra på en älg.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

Tack å lov för att du inte somnade eller körde på älgen..
så Vi får ha dig kvar, puss
btw: inga samtal ang räkningar, så vi får dras med dem själva :o(

nisse sa...

En jävla tur det du!
Puss!