torsdag 9 augusti 2007

What?

Idag fick jag reklam från en bokklubb. Med i kuvertet så låg den där lilla plastskålen(?). Jag la den brevid en tändsticksask så ni ska se hur liten den verkligen är. Men va fan ska man ha den till då?

Evelin sa att man skulle ha ett sudde i den eller när man käkar sushi. Hur hon kan veta vad man har när man käkar det har jag ingen aning om. Och hon lät så säker på bägge sakerna att jag kände nästan att hon hade rätt. Jag själv gissade ju på att man kanske skulle ha en begagnad snus på den eller kanske snorkråkor istället för att sprätta i väg dom.

Snälla hjälp mig, vad är det för nåt?

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Vi var hos Maria och fikade och då såg jag två sånna hos henne. Dom är ju så små så man kan inte ha dom till något. Hmm, konstigt.

Puss!

Anonym sa...

Snorkråkor så klart,... klart man skall lägga sina snorkråkor där,..
Helt perfekt för all lägga upp dom där.

Anonym sa...

Thepåsen........