tisdag 21 augusti 2007

Skolor och halsont

Nu är det ett år sen Evelin började i Bollnäs och i morgon ska hon dit igen. Hon längtar rätt mycket men sommaren har gått väldigt bra ändå. Tror hon har njutit av att bara vara hemma faktiskt.
Lovisa började i sin nya klass igår och hon tyckte det hade gått jättebra. Hon ville tom att jag skulle gå på föräldrarmötet om nån vecka!

Själv är jag rätt så trött och slut. Och blir mer och mer snuvig och ont i lederna och halsen svider som eld. Daniel på jobbet tjatar om att det är influensan som är på G men jag bara vägrar. Sen brukar jag ju aldrig på sjuk, bara småeländig och så.

Idag ska Linus prova sin nya symaskin och sen ska hon laga sina brallor. Sen är det packning som gäller. Jag åker iväg och jobbar mellan 14-19.15 och sen ska bilen packas. Och i morgonbitti blir det Bollnäs resa.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Det låter som det som Jeanette hade. Hmm, inte roligt i så fall.

Pussar så blir du frisk