fredag 24 augusti 2007

En glad dag, än så länge iaf

Idag ska jag storhandla. Ska straxt åka iväg. Jag älskar att storhandla. Då känner jag mig så rik. Och sen när jag kommer hem och packar upp allt och det blir fullt i skåp och hyllor och kyl och frys. Då känns det ännu bättre! Vid 12 ska jag hämta Lovisa vid skolan, då ska vi till Mora och köpa jeans till henne. Nåt hon behövt nu ett bra tag och nu äntligen ska hon få ett par. Sen ska jag hämta Linus vid bussen. Längtar efter henne nu, tar nog ett tag att vänja mig vid att hon är borta på veckorna.

1 kommentar:

LiNdA sa...

just ja.. lön idag :o)
vilket innbär att räkningarna måste betalas snart oxå, ja känner mig ganska rik tills jag trycker på "betala" knappen..
sen är det inte lika roligt längre.
fast klart du ska passa på att handla nu när du fick mera pengar än du räknat med :o)