fredag 24 augusti 2007

Ovanlig lycka

Nu sitter jag här vid datorn och bakom mig ligger Wilma och sover. Jag har katthår på mitt svarta linne och på mina svarta jeans. Det är katthår i min säng på täcket. Det är katthår på Åkes kudde i köksfönstret. Det är alltså katthår lite över allt. Och varje gång jag ser det så mår jag så bra. Jag gillar att se allt katthår. Jag trodde ju aldrig att jag någonsin skulle få ha katthår överallt i lägenheten. Jag trodde att det var nåt som aldrig skulle hända. Men nu sitter jag här med allt katthår och jag bara njuter och jag är så lycklig.

3 kommentarer:

nisse sa...

Salle med sin lilla korta minipäls lossnar knappt någonting. Och det är jag lycklig för. :D

Kanelbullen sa...

Och det tycker jag är bra.

Puss min unge

Kanelbullen sa...

Att du är lycklig alltså