tisdag 27 mars 2007

Sommaren

Var på personalmöte, fick semester v26 och 27 och 28 och 29. Inte alls som jag först skulle få... Men i början på personalmötet så hade jag v24 och tre veckor fram. Höll på att börja gråta...men Annika såg att jag blev rätt knäckt. Så hon sköt fram det två veckor. Och jag vill inte skjuta på min semester för min skull, utan för Evelin's skull. Hur kul är det för henne om jag jobbar hela sommarlovet förut fyra veckor i början? Hon skulle bli så ensam då... Få se om hon kanske vill åka och hälsa på Anna nån natt i Delsbo på sommarlovet och kanske till Jessica oxå. Och sen vill hon nog åka ner till Nisse och Daniel en vända om dom bor lite större. Och så ska hon få bo lite i Älvdalen oxå :)

Får jag tillbaka på skatten så ska vi nog åka ner till Kolmården över dan i sommar. Men än har jag inte den minsta aning hur det kommer att bli med skatten men OM. Det kan vi gott unna oss tycker vi alla tre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja till oss kan hon komma, och vi tycker allt att ni kan unna er Kolmården.

Anonym sa...

Man kan ta mig sig id kortet o gå in på skatteverket så får man veta

Anonym sa...

Har du bankID är det bara att logga in på skatteverket.se och kika. Det gjorde jag. :)

Kanelbullen sa...

Hon kan slappa hemma i Månsta när hon känner för det. Då kan hon ha lunchen klar när jag kommer hem och ska äta. Hmm, det var en väldigt bra idé av mig. Ska nog snacka med henne.

Puss min unge