måndag 5 mars 2007

Måndagen idag

Ytterligare en jobbmåndag. Fick åka med när Olle skjutsade Evelin till jobbet. Min bil är ju lixom lite sjuker. Men nu har den blivit bogserad till Ok-Olle som har lovat att kolla på den. I morgon börjar jag klockan 7 igen. Inte så kul med tanke på att Lovisa har sovmorgon och att jag måste gå till jobbet. Men det är ju som Petter säger:"Det är bara nyttigt". Har fasat över att få så där ont i mina benhinnor men har faktiskt klarat mig än så länge.

I somras stod jag på Olle's uppfart och tårarna rann på kinderna. Jag kom lixom inte längre än dit. Så in i helvetes ont gjorde det. Och Olle var inte hemma och kunde skjutsa hem mig. Vet inte hur länge jag stod där innan jag sakta sakta sakta tog mig hem. Vet inte om jag berättat det här för nån just, iaf inte hur jävla ont jag faktiskt hade. Men eftersom jag inte har fått det minsta ont än så tror jag faktiskt att jag klarar mig nu. Och jag hoppas verkligen att det aldrig mera kommer tillbaka!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fläta håret och så lägga mig. Vill inte ha utsläppt hår när jag sover för då är nog håret en katastrof i morgonbitti Haha!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Kan du inte ta ett kort på dig i morgonbitti så vi får se hur fin du är i krullkrull.Pus min unge!

nisse sa...

Naaaaw. Har du små söta flätor? Va gööölligt. :P
HAHAHA!

Puss min syster!

Ps. Du kanske har bättre skor nu?