söndag 25 mars 2007

Dagen i bilder


Kl.8 låg jag i min säng


Kl.9 vattnade jag blommorna


Kl.10 drack jag kaffe i fikarummet på jobbet


Kl.11 öppnade jag


Kl.12 sprang Linda förbi kassan


Kl.13.15 slutad jag


Kl.14 städade Lovisa och jag bilen


Kl.15 tvättade vi bilen


Kl.17 kollad jag min blogg


Kl.18 käkade vi


Kl.19 torkade Lovisa sin fönsterbräda


Dom här korten har jag tagit med min fina mobil
(som jag tappade i asfalten när jag städade bilen, ett hörn fick en törn. Tråkigt men faktiskt ett i-landsproblem)

6 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jättefina bilder. Puss min unge!

LiNdA sa...

ja jädrar vad jag sprang.. å jag ser ju gravid ut på bilden, tur den var suddig så man inte ser alla alla andra brister.. hahaha..
annars blev d faktiskt väldigt bra kort..
å märks vart Lovisa fått sin drullighet ifrån.. ;oP

nisse sa...

Vad fina kort den tog!

Anonym sa...

Där ser man vad fina bilder det går att ta med mobilen!
Jag tar också många kort med min mobil.

Anonym sa...

Jag vill också ha en mobil med en bra kamera i!

Anonym sa...

finfina bilder, önskar mig oxå en sån fin mobkamera! Ska försöka att göra en dagsplåtning eller likn. kul. Fan vad jag stör mig, på mob blir bokstaven stor efter punkt!!! men inte nu... virrvarr i huvet!!
Men jag ÄLSKAR DIG ha ha nu kom allahoppa. Lev väl o kram till ER 3