onsdag 14 mars 2007

Onsdag

Var och spelade in idag. Det blev nog inte alls speciellt bra eller det blev kattbajs. Kände mig hur onöjd som helst efteråt. Men sket i det. Hela dagen har varit en "skitsamma-dag". Hade mina aningar varför och på eftermiddagen så fick jag svaret. Jag har ju uppfostrat min mens så den kommer sakta men säkert. Vissa andra föredrar ju blodbad redan för första dagen.

Var till distriktan med Lovisa's öra oxå. Hon ska ta nässpray i sex dagar. Hon kan ha haft en infektion i örat sen hon fick in udden. Det är troligtvis därför hon inte tål höga ljud, sa distriktan. Men jag vet inte om det kan vara så ändå faktiskt.

3 kommentarer:

LiNdA sa...

vissa andra kanske inte föredrar d, utan d bara händer.. haha

Anonym sa...

Men faster då... Va inte sån, jag tror att det blev bra, eller jag menar SUPERBRA! Mjau!

LiNdA sa...

den skadeglädjen kom tillbaka å gav igen.. moahaha