onsdag 21 mars 2007

Jobb igen

Somnade sent igår. Det gick inte att sova hur mycket jag än försökte. Men tänkte att det var väl skitsamma eftersom jag ändå är ledig idag. Tänkte samma sak när jag vaknade av att tidningsbudet kom med sin gnarrande cykel. Så jag låg och spelade lite spel på mobilen. Det skulle jag inte ha gjort, när jag precis börjat somna om vid 7.10 fick jag ett sms från Nettan på jobbet "Är du vaken?" sen rinde hon. Eli är hemma för vård av sjukt barn, så då ska jag jobba för henne. Världens tråkigaste pass 11.15-20.15. Men det blir timmar och det behöver jag verkligen nu, jobbar rätt lite känns det som.

Jag får käka pronaxen och ibumetin så min skuldra-arm-nacke inte gör ont. Men det känns mycket bättre sen jag käkat några pronaxen, men det känns att jag jobbade igår, fast det bara var 3 timmar. Men men..det är ju bara min psyiska hälsa som säger att jag har ont fast jag inte har det..haha! Jag som tycker att livet är bra just nu men tydligen inte :)

Har suttit och gjort frågor till Lovisa på fysiken nu på morgonen. Vi skulle ju plugga hela dan och sen ut och gå en timme. Hon har egentligen friluftsdag, men åker man inte skidor, varken på längden eller tvären så är det inte så kul att vara uppe i Grönklitt, speciellt om man känner att man tycker att det är viktigare att plugga. Hon får väl få frånvaro men både Lovisa och jag tyckte faktiskt att det var viktigare med plugg än att stå uppe i Grönklitt och inte göra nåt alls.

Funderar om jag ska gå eller inte till jobbet. Det är ju skönt som 17 men ikväll vill jag ju gärna komma hem snabbt. Tror det blir bil faktiskt.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Hoppas du tog bilen. Annars kommer du ju inte hem förren det är natt ju. Puss min unge!