onsdag 7 mars 2007

Ops!


"Mamma, har du matat nån med syrsor idag?"
"Nä, vaddå, jag matade ju flickorna igår kväll. En åt dom inte upp, då har den nog smitit. Haha! Förlåt"
"Jag ser ingen syrsa, men kolla får du se vad du glömde igår..."



Så nu ska jag straxt dammsuga hela lägenheten och så släppa ut Åke lite senare så han få leta mat. Men syrsor är ju flockdjur, har jag kommit på. så det KAN hända att faktiskt ingen har hoppat ut. Det var hur som helst massor kvar i lådan och där finns det ju både mat och vatten. Det känns iaf rätt skönt att jag vet att dom inte lever så länge utan vatten men iof så tycker jag ju jättesynd om dom ifall dom ska törsta ihjäl oxå...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Käraste Gu´barn, jag hade tagit in på hotell till alla syrsorna var VÄCK. Har vaknat på ett hotell på Kanarieöarna med kackerlackor runt fötterna...!!!!! Men det här lät lite konstigt?? Hoppas Du fattar vad jag menar. Kramar o Pussar i massor

nisse sa...

DU är utmanad. Kolla min blogg för mer info. :)
http://matildamatsdotter.blogspot.com/2007/03/en-utmaning.html

Anonym sa...

Hej Malin!! Låter härligt me syrsor..hmm. Hoppas allt e bra me er. kram pelin