onsdag 7 mars 2007

En utmaning

Jag har blivit tagen av Matilda

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag hatar andra människors tårar. Tillochmed mina egna barns, kan kräkas av att få någon annans tår på fingret. Mår illa nu bara jag skriver om det tillochmed.

2. När jag ska ta vatten i ett glas ur kranen, så sköljer jag alltid ur det minst tre gånger, även fast jag vet att det är rent.

3. Jag tar aldrig tidningen som står längst fram i tidningsstället.

4. Jag tar alltid av mig byxorna när jag kommer hem.

5. Jag har aldrig sköljmedel när jag tvättar sängkläder.

6. Om jag köper saker som ska monteras eller sättas upp så gör jag det direkt i samma stund som jag kliver innan för dörren.

Jag utmanar Linda, Sofia, Elin och sen vet jag inte några flera..haha!

3 kommentarer:

LiNdA sa...

nu har jag gjort utmaningen som jag hoppades på slippa.. haha

Anonym sa...

Hello, jag tar inte heller tidning nr 1. ALDRIG, jag tar inte nr 1 av någonting! Pussar & LOVE

LiNdA sa...

sköljer glaset gör jag oxå.. tänk vad mycket grejjer man har för sig eg när man börjar å tänka efter.. haha