lördag 24 mars 2007

Dagen idag

Idag började jag kl.7. Det var jättekul att jobba idag, även om jag blev väldigt trött på slutet av dan. När jag slutade jobba så åkte jag och hämtade Evelin. Vi skulle åka till Mora för att hämta Lovisa och Lollo och för att kolla på nya djuraffären. Men först stannade vi till vid ett hus för vi trodde att vi såg Karlsson på taket, men det var bara en halvfull Steve och en vinkande TG, som satt på taket utanför Steve's fönster. Vi hejade och pratade lite sen drog vi vidare mot Mora. Hämtade upp flickorna vid Järnet i Mora. Åkte till djuraffären som faktiskt verkade att vara väldigt bra. Den personalen vi träffade var väldigt serviceinriktade och trevliga och glada.

Vi har käkat tacos med Åke sittandes i fönstret. Han ville så gärna vara med idag och det fick han ju naturligtvis. Har tvingat i Evelin apelsinjuice och vitlök, hon kräktes nästan men det är faktiskt bra mot förkylning och halsont. Jag köpte även Esberitox som hon ska få käka hela helgen. Evelin ska nämligen till Stockholm och gå på studiebesök på Expressen på tisdag. Och då SKA hon vara frisk. Hennes lärare Mona sa att hon bara fick vara hemma om hon hade vinterkräksjukan haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Apelsinjuice med vitlök i ? Oj oj där har hon något att berätta för psykologen när hon blir vuxen :D
Ps. snart ska jag ner och käka två rätters middag hi hi hi hi

Anonym sa...

Stackars unge.. jag hade vägrat *L*