lördag 10 mars 2007

"Åh, va en liten gumma kan gno"

Nu ska jag ta en snabb städning här, ska plocka som en galning och gno likadant. Har inte gjort ett skit på hela veckan. Trodde ju att jag hade massor av ledig dagar som försvann totalt. Va sägs om 28 timmar mera än det var bestämt från början?! Så bra med sjuka barn och jobbarkompisar :)

Nu när jag skrev rubriken tänker jag på min gamla jobbarkompis Martin Smedjevik. Undra vad han gör nu? Undra om han håller på att måla älvor och småfolk än och om han fixat i ordning sin dröm om ett paintball-paradis? Trevlig var han hur som helst och fan va vi hade kul när vi städade runt bland toaletter och kontor. Och ja, vi brukade sjunga "Åh, va en liten gumma kan gnooo".

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Raring, tänk idag har jag traskat runt med dammtrasan o gnolat; gnooo vad en liten gumma kan gnooo... o så har Du oxå gjort det, ha ha, men det var kanske inte idag Du dammade! I alla fall går det en trasa varje gång o så syns det tralala, dvs jag dammar ej varje vecka.... bara när jag får lust, haha. Love You o ha en skön lördag. Hittat ostbågar till L? Hoppas. PUSSAR
ha ha igen, jag är ledig i 2(två) dagar, så nu blir det skidskytte! LOVE