lördag 11 november 2006

Tröttis


Åke davlar ju nu men igår kröp han fram ca 3 cm ur sin fleecefilt. Han var trött och eländig och han tittade på mig med sina trötta ögon. Jag fick nåt knäppryck igår och dammsugade vardagsrummet från golv till tak. Allt gick jag över med dammsugaren. Inte tänkte jag på att dammsugarälskaren skulle vakna av det. Jag trodde att om man dvalade så gjorde man det hårt. Men nä...lilla Åke han vaknade och han kröp ut och var eländig. Jag vet ju inte om han gillar dammsugaren egentligen eller om han bara är så fruktansvärt nyfiken eller om han helt enkelt vill rädda mig från den hemska dammsugaren haha! Hur som helst, jag bädda ner honom igen och nu sover han så gott. Tror han sovit i 14-15 dagar nu. Det är så trååkigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på lördagen,
här öser regnet ner! Trist, ska på 50års kaffe idag+tillbehör, men det har jag slutat!!? med, så vatten blir bra.
Lilla Åke, så söt han är med sitt sovande, Ja, det vore skönt ibland. Men idag ville jag se slalom på TV.
Du det där med gammal, snacka om att jag fick spader en dag då jag kom på hur länge jag haft körkort!!
O att en fl vin kostade typ 6:- då jag var ung! o cig 5.75 för en ask...
När jag fick körkort kostade bensinen 0.96 öre/l. Snacka om alltså.
Men Du, vilken ofattbar känsla att vinna 1million Dollar!! cool kille.
Ha ha till helgen ska jag till Kinna o festa runt (utan alkohol)
Ha en skön helg. Bamsekramar till Er alla 3. Puss Puss
nu måste jag städa lite trist, nej jag menar plocka lite, inte bättre det när jag har skaer o högar överallt, puh Kramis

Anonym sa...

Det är väl tur att han har sin fina fleecefilt som han har fått av sin raraste mormor. Kanske tomten kommer med en ny. Puss min unge.

Malin sa...

Han sover faktiskt i en som Evelin har gjort på slöjden som det står Åke på haha!