söndag 19 november 2006

Morgon i Orsa

Jag vaknade klockan 6 i morse av att min granne kom hem. Jag är väldigt lättväckt vid den tiden jag hörde när han pratade utanför porten. Jag har ju alltid fönstret öppet på nätterna. Det är så skönt nu när jag har eget rum och kan ha öppet. I vardagsrummet så frös ju djuren så fort det blev lite kallt. Så mycket därför älskar jag mitt rum. Evelin gillar ju att ha varmt så hon njuter nog i vardagsrummet.

Det har börjat ljusna nu, när jag vaknade var det jättemörkt ute. Det är så synd att alla snön har försvunnit tycker jag. Jag gillar när det är snö och ca -5. Jag hoppas verkligen att det blir massor med snö iår. I fredags var vi till KIG här i Orsa för att köpa julgran och nåt till fönstret i vardagsrummet. Julgranarna hade dom inte plockat upp och grejen vi hade kollat ut till fönstret var skitful. Funderar om jag ska göra en själv eller om vi ska köpa en jättestjärna. Fönstret är ju så stort så det ser töntigt ut med nåt litet. Jaja, det fixar väl sig. Jag lägger väl ut en bild när jag fixat det antar jag.

Idag ska jag jobba hela tre timmar. Undra om jag kommer att orka jobba så länge? Hela tre timmar Haha! Tur att man får betalt för sex iaf...hmm...sex timmar menar jag förstås. Finns ju folk som kan läsa det där fel lixom. Som killen som handlade av mig förra sommaren Haha! Det han handlade gick på typ 36 kronor eller vad det var, det slutade iaf på 6.
Så jag sa:
"Har du sex?"
"Öh, ja ibland"

Eller tanten som handlade oxå för typ 36 eller nåt som slutade på 6 kronor här om dagen:
"Vill du ha sex? Men vad är det jag säger, här står jag och erbjuder dig sex så där utanvidare!"

Det är så kul när folk som man verkligen inte tror råkar klämma ur sig nåt sånt där utanvidare. Sen har vi ju snuskgubbarna som får allt till snusk, precis allt.
"Var det bra så?"
"Har du nåt mera att erbjuda?"
"Cigaretter kanske eller saffran"
"Nä, nu tänkte jag nog på nåt annat hehe"
Då är det bara att låtsas som man inte alls fattar vad dom menar. Då kan det hända att dom tröttnar tillslut.

Nu ska jag skrapa lite lotter och så ska jag käka frukost snart.
Bajs bajs

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Vann du nåt? Puss!