söndag 5 november 2006

Söndagen den 5 november

I morse sov jag rätt länge. Vaknade till vid halv fem men somnade om lika snabbt igen. Gick och satte mig hos Evelin som satt i vardagrummet och kollade på tv. Sen vaknade Lovisa och kom och satte sig hos oss oxå. Vi degade rätt länge. Lovisa gick till sitt rum och satt vid datorn och så sa hon att Emelie skulle komma ner. Och det gjorde hon snabbt så jag hann inte klä på mig utan låg i fulbyxor och fultröja i soffan när hon kom.

Jag och Evelin åkte sen och tömde våra papperförpackningar och hårdplastförpackingar på återvinningsstationen på Västeråkern. Sen åkte vi och handlade. Linda jobbade och Linda var inte så pigg som man borde vara. Men hon hade nog haft kul igår!

När vi kom hem så var Joakim och två grabbar till här. Dom tog över vardagsrummet och så satt dom där och spelade Poker. Jag och Evelin hämtade då två kartonger i förrådet och så gick jag igenom dom. Hittade teckningen som Martin ritade till mig när han slutade på ISS. Måste rama in den alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tänk om han blir känd! Puss

LiNdA sa...

hmm.. nej Linda var inte så pigg som hon brukar vara :o) haha..
Linda var väldigt duktig på dricka Alkohol igår..mera än hon eg tålde :o/
shit vilken dag.. men kul hade ja