onsdag 29 november 2006

Juha och Marita

Jag hoppas att dom har hittat Juha när jag skriver det här. Glömmer aldrig när jag och Xet kom in i Sverige och såg löpsedlarna där det stod att det var nästan en hel familj mördad.

Jag och mitt X var på bil semester uppåt i sverige och skulle in i Norge. Vi kom åkandes på en liten skogsväg där det bara var skog. Helt plötsligt så var det massor av norska poliser och polisbilar. Dom stoppade oss. Jag körde och Xet satt och käkade köttbullsmacka.

Det var bara att kliva ur bilen. Sen gick poliserna igenom precis hela bilen. Vi fattade noll och blev nog en aning chockade för poliserna sa inget vad det gällde och vi frågade inte heller. Och sen fick vi åka.

När vi såg löpsedlarna så kopplade det. Dom trodde nog att det var vi som var Juha och Marita.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Kommer ihåg att din far var nervös för han visste var ni var någonstans. Puss min unge.