fredag 10 november 2006

ABC

A is for age: 39
B is for booze of choice: Vitt vin med jättemycket fruktsoda typ 1/10
C is for career: Kassörska Haha!
D is for your favourite dancemove: Jag dansa?..haha!
E is for essential items to bring to a party: Är aldrig på party
F is for favourite song at the moment: "Tufft jobb" med Nisse Hellberg
G is for favourite game: TP och Zuma
H is for home town: Orsa
I is for instruments you play: Jag kan spela lite spilopipa
J is for jam or jelly you like: Gillar inte sylt alls
K is for kids: Evelin och Lovisa
L is for living arrangements: Bor i en trea på andra våningen
M is for mother’s name: Gunilla
N is for name of your crush: Har ingen tyvärr
O is for overnight hospital stays: I Falun med Evelin, Mora lasarett med mig själv, tror inte jag varit kvar över natten med Lovisa. Sen när jag födde flickorna så klart
P is for phobias: Tårar
Q is for quotes you like: "En del är så rika så dom blir fattiga"
R is for relationship that lasted the longest: 7 år tror jag det var
S is for sartorial style: Svart
T is for time you wake up: Halv 6 oftast, fast jag inte behöver
U is for underwear: Trosor och Bh så klart..Haha!
V is for vegetables you love: Avocado, rödlök, gurka
W is for weekend plans: Träffa Evelin och åka till Månsta
X is for x-rays you’ve had: Foten vad jag kommer ihåg nu, räknat ultraljud så är det två ggr. Räknas ultraljud oxå så är det två ggr med Evelin, en gång med Lovisa och en gång med gallan.
Y is for yummy food you make: Kyckling
Z is for zodiac sign: Våg
Å är åt föråldrade människor: Tycker dom mera ska se till personen och inte till hur dom klär sig
Ä är för ärlighet: Gillar ärliga människor
Ö är för en önskan just nu: Vinna 32 miljoner

2 kommentarer:

LiNdA sa...

jag delar verkligen din önskan..

Anonym sa...

Hur mycket var det jag skulle få om din önskan slår in?