söndag 12 november 2006

Lista igen!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad
Favoritgodis: Saltlakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, mycket
Kläder just nu: Jeans och tröja och bh och trosor och strumpor
Musik just nu: "Dunka rum" med Winnerbäck spelar i datorn
Vad sa du senast: "Vi ses sen då, älskar er"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag vet faktiskt inte...
Sommarplaner: Åka på en liten bilsemester med flickorna om vi har råd
Fisk eller badkruka: Badkruka, badar aldrig
Längd och vikt: 153.5 och vikten är mycket
Hur många kuddar sover du med: Två hårda och två mjuka
Favoritväder: Regn

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En mobil och tändstickor och en filt
Spelar du nåt instrument:
Morgon- eller nattmänniska: Morgon såklart!
Sparare eller slösare: Är nog både ock
Vem är viktigast för dig: Mina barn och alla andra jag älskar
Bästa film: Kopps
Tror på liv på andra planeter: Jag hoppas på det
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Inte en chans!
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Jag hoppas att det finns
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, jag vet att det är det
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jodå, oftast..hoppas jag iaf...ingår lixom i mitt yrke

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vill inte ha flera
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja, men var är hemligt
Snarkar du? Nä, inte en chans att jag gör det
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter?
Äckligaste insekten: Zoophobas
Största svaghet: Min syn på mig själv
Det här är jag bra på: Vara glad i kassan
Bästa bok? Vattenmelonen, av Marian Keyes.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna slänga lite kärlekspulver på dom som behövde det.
Vad vill du jobba som? Skulle vilja äga en gammal hederlig kiosk faktiskt

Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgar
Skriver du dagbok? Min blogg är väl en dagbok på ett vis
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej
Var nånstans? Men jag ska ju inte.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, ungarna's farfar erbjöd att betala det men då var jag gravid med Lovisa
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på..
Hur är din drömtjej/kille? En trygg och snäll och humoristisk och bra människa så klart
Hur många syskon har du? Olle och Petter och Matilda
Vad är du mest rädd för? Att mina barn inte ska bli lyckliga i sina liv och att det ska hända nån jag älskar nåt hemskt

Är du rädd för blod? Beror på vem det är faktiskt.
Saltar du på maten? Mera än pappa men mindre än mamma haha!
Gillar du att sjunga? Japp
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Dk-linjen för jag visste inte vad jag ville göra och sen kastrullmek för att ha nåt att göra.
Anser du att du är stark? Fysiskt: Starkare förut. Psykiskt: Har alltid fått höra att jag är så stark, vad som än har hänt och hur jag än mått. Vad folk fått det ifrån fattar jag inte, så därför visar jag aldrig hur jag mår. Bara Helena och Carina som vet och märker hur jag mår egentligen.
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Inget
Röker du?
Snusar du? Nej, men provade en nikotinfri snus som smakade saltlakrits på jobbet här om dan. Jag tyckte den var superstark..haha!
Använder du knark? Nää
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Jag måste ha sönder den tunna isen som blir på vattenpölar.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

...och laga lampor! Puss min unge.