lördag 25 november 2006

Vanlig lördag


Evelin och jag satt kvar medans Lovisa hämtar min mobil i vår lägenhet


Sen kom Lovisa och så åkte vi


Natta tog vi upp på vägen

Här spelas det kort för fullt




Pappa håller på att gräva en hemlig gång


Nu har han gjort dagens arbete där nere


Petter och jag lekte ofta frisör med mamma och pappa när vi var små. Jag slutade innan tonåren med det men Petter brukar fortfarande plåga pappa med håruppsättningar och sånt. Idag fick han dock för första gången klippa med klippmaskin. Petter var så glad :)


Pappa har lyckts komma loss från Petter's frisörlek


Lilla Bärta sover som en liten gris

5 kommentarer:

nisse sa...

Var är lilla Olle och lilla mamma då?

Kanelbullen sa...

Nisse: Anette, Olle och jag var nerkörda i hålet för att gräva vidare. Snacka om slavarbete. Dom andra fick dessutom mat. Puss till er bägge mina ungar.

nisse sa...

Mamma: Men Anette spelar ju kort. :P

Kanelbullen sa...

Nisse: Hon var bara uppsläppt en kort stund.

Anonym sa...

Lögnare, bara för att jag ställer upp som frisör... har klippt han massor av gånger.... du e bara avundsjuk!!!!